Best Mag - No9
 

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

Best Mag - No9
نویسنده : ADMIN تاریخ : دو شنبه 26 دی 1390

 

شماره نهم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست

Best Mag - No9




 

آلبوم جاده رویاها با صدای سیروان خسروی به زودی ...

«جاده رویاها» نام آلبوم جدید سیروان خسروی است که شامل قطعات «نه نرو»،«آخرین روز»،«بارون پاییزی»،«بی قرار»،«من عاشقت شدم»،«جاده»، «روزهای رویایی»و«تابوده همین بوده» می باشد.
آهنگسازان این اثر سیروان خسروی،شهاب رمضان،مهدی یراحی و امید جامع هستند و همچنین ترانه سرایان آن امیر ارجینی، سیروان خسروی، امید جامع ، زهراعاملی و امیر یگانه می باشند.
این آلبوم به احتمال فراوان بعد از اتمام ایام عزاداری ماه محرم و صفر از سوی موسسه فرهنگی هنری ایران گام به بازار موسیقی عرضه می شود.


محمد علیزاده با آلبوم رسمی سورپرایز به بازار می آید !

محمدعلیزاده خوانندخ خوش صدای کشورمان که پیش از این آلبوم موفق «جز تو» را منتشر کرده بود این بار با آلبوم جدید خود با نام «سوپرایز» به بازار مجاز می آید. این آلبوم شامل یک پک و دو سی دی می باشد که قطعاتی از آلبوم «جز تو» هم در این آلبوم استفاده شده است. قطعات آن شامل«دلت با من»،«دل بده»،«دل بی توغم زده»،«غم دنیاست»،«قحطی »،«شهر باران»،«عشق من» و «حالمو زیبا کن» می باشد.


آلبوم جدید گروه سون با نام دوستت دارم در راه است ...

«دوستت دارم» کاری از «گروه سون» میباشد که این آلبوم شامل 9 قطعه است و نام قطعات آن :«هر چی می گم دوستت دارم»،«نمی تونم ثابت کنم»،«نرو خواهش می کنم»،«دوستت دارم»،«همش به تو فکرمی کنم»،«نفس»،«عشق من»،«جدایی»،«من بی تو می میرم».
آهنگساز این اثر امیر قنادی است، کیارش پوزشی نیز 2ترک آن را آهنگسازی کرده است.خواننده و تنظیم کننده این آلبوم نیز آرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی است. همچنین ترانه سرایان این اثر امیر قنادی، مریم اسدی،علیرضا پیروزی و کیارش پوزشی می باشند.


همکاری رضا صادقی با دکتر چراغعلی در آلبوم جدید !

رضا صادقی در آلبوم جدید خود که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده بار دیگر با دکتر محمدرضا چراغعلی اینبار در چند آهنگ همکاری خواهد کرد.
صادقی و دکتر چراغعلی پیشتر در البوم ” یکی بود،یکی نبود” در قطعه “خدا رو چه دیدی” همکاری داشتند.
این آلبوم به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه سال 91 منتشر خواهد شد که به زودی خبرهای تکمیلی در اختیار هواداران رضا صادقی قرار خواهد گرفت ...


پوسترهای آلبوم علی لهراسبی از سطح شهر جمع آوری شد ...

یک روز قبل از انتشار آلبوم «تصمیم» با صدای علی لهراسبی، همه پوستر های تبلیغاتی این آلبوم از سطح شهر تهران جمع آوری شدند.
این آلبوم که حاشیه های فراوانی را در دو ماه اخیر به خود دید و این حاشیه‌ها حتی تا یک روز قبل از انتشار رسمی‌ خود نیز ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز پوسترهای تبلیغاتی این آلبوم با یک وانت از منطقه «فرجام» تهران، جمع آوری و پائین کشیده شد!
همکاری لهراسبی با شادمهر عقیلی در این آلبوم باعث بوجود آمدن برخی حساسیت ها درباره «تصمیم» شده است و بروز این اتفاقات بی‌ربط به این همکاری جنجالی نیست.


نیما نکیسا : آلبومم را دوباره می فروشم !

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از فروش آلبوم خود در آینده ای نزدیک خبر داد. نیما نکیسا درباره انتشار آلبوم موسیقی خود گفت: آلبومم را در گذشته به یک شرکت موسیقی پاپ فروخته بودم که این شرکت مشکلاتی برایش بوجود آمد و آلبوم را باردیگر پس گرفتم. اما اکنون با چند انتشارات موسیقی برای فروش این آلبوم صحبت کرده‌ام تا بار دیگر آن را بفروشم.
وی خاطر نشان کرد: اشعار این آلبوم از سروده های بهاره رسولزادگان، زینب علاقه، میلاد اکبری، پوریا حیدری، سونیا موکالی پو و آرتمیس توکلی هستند.
نکیسا یاد آور شد: آهنگسازان این آلبوم بابک جهانبخش، حمید عسکری، میلاد اکبری و پوریا حیدری هستند.
این خواننده که در فیلم سینمایی «مامان بهروز منو زد» به ایفای نقش پرداخته درباره حضور خود در این فیلم گفت: این نخستین فیلم سینمایی است که در آن به ایفای نقش پرداخته‌ام که نقش یک مربی دروازه‌بان‌ها را ایفا می‌کنم.
نیما نکیسا همچنین درباره حضور نیافتن در باشگاه پرسپولیس به عنوان مربی دروازه‌بانها گفت: پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم به من شد که آن را نپذیرفتم.


رویای روزهای بارانی عنوان آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی است که به زودی منتشر می شود ...

پس از انتشار اخباری مبنی بر حضور مهناز افشار در آلبوم بهرام رادان، این روز‌ها از همکاری این بازیگر در آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی خبر می‌رسد.  موج گرایش هنرمندان عرصه سینما به سمت موسیقی ادامه دارد و از قرار معلوم محبوبیت و گستردگی مخاطب دنیای موسیقی، ولع حضور هنرمندان عرصه سینما در این وادی را بیش از پیش افزایش داده است.
پس از امین حیایی، محمد رضا گلزار، شهاب حسینی، نیکی کریمی و... در تازه‌ترین تجربه هنرمندان در دنیای موسیقی، مهناز افشار به عنوان همخوان و دکلمه کننده ترانه‌ها در آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی حضور یافته و این عرصه را نیز تجربه کرد.
در حالی که از مدت‌ها قبل خبر حضور مهناز افشار در آلبوم بهرام رادان به گوش می‌رسید که با تائید این خبر از سوی مدیر هنری آلبوم رادان، خبر حضور افشار در آلبوم روزبه نعمت اللهی می‌تواند جالب توجه باشد.
آلبوم نعمت اللهی «رویای روزهای بارانی» نام دارد که با 13 قطعه با اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، اخوان ثالث، میثم یوسفی، لیلا رضایی، حسین غیاثی، مسرور نعمت الهی و شاهکار بینش پژوه و حضور موزیسین‌هایی چون رضا تاجبخش، فردین قره گزلو، پیام قربانی و مرتضی ساعدی در آخرین مراحل تولیدی‌اش به سر می‌برد و تا اواخر زمستان در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.


علی لهراسبی : شایان نایب را نمی شناسم !!!

آلبوم جدید علی لهراسبی چند روزی است که منتشر شده است اما بعد از انتشار این آلبوم شایان نایب، مدعی شد که قطعه راه شمالی متعلق به وی می باشد ولی در آلبوم اسم بابک مافی بجای او آمده است.
علی لهراسبی در این باره می گوید : من اصلا ایشان را نمی شناسم و فکر می کنم ایشان من را با فرد دیگری اشتباه گرفته اند و این ها فقط حاشیه می باشد.
اما خبرها حاکی از آن است که پیامی تهدید آمیز از جانب علی لهراسبی برای شایان نایب ارسال شده است ...
به هر حال آنچه که مسلم است شایان نائب خواستار پاسخگویی لهراسبی به این حرکت غیر حرفه ای است و اعلام نموده که در صورت عدم پاسخگویی لهراسبی از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد !


کافه لوتوس با مدیریت مهدی یغمائی و رضا اسدی افتتاح شد ...

مراسم افتتاحیه کافه لوتوس - جمعه 16 دی ماه 90 - بمدیریت : مهدی یغمایی و رضا اسدی با حضور جمع کثیری از هنرمندان سینما و موسیقی چون رضا رویگری٬احسان علیخانی٬محمد سلوکی٬نیما نکیسا٬سیروان و زانیار خسروی٬مسعود امامی٬نیما مسیحا٬مهدی یراحی٬شهاب رمضان٬رضا شیری٬میلاد تهرانی ٬علیرضا قرائی منش، محمد چناری٬بابک صحرایی٬پوریا حیدری٬شاهد صادقپور٬محسن افشار ٬حامد حنیفی٬علی ضیایی٬پوریاربیعی٬میلاد نصرتی٬میلاد اکبری٬حامد صوفی پور٬امیر عباس برگزار شد . آدرس کافه لوتوس : میرداماد، میدان محسنی، ضلع شمال غربی، برج بیژن، طبقه اول شماره 32


تک آهنگ جدید رامین بی باک با نام یه نگاه بزودی !

بعد از موفقیت آلبوم سوء تفاهم رامین بی باک تک آهنگی را با نام یه نگاه آماده انتشار دارد که ترانه آنرا امیر یگانه سروده و آهنگسازی و تنظیم این اثر بر عهده سیاوش صدری بوده است ... تا چند روز آینده منتظر این آهنگ شنیدنی باشید !


جزئیات آلبوم جدید استاد ایرج ( حسین خواجه امیری ) منتشر شد ...

این آلبوم 8 قطعه دارد که که 5 قطعه از آن در فضایی کاملا پاپ ساخته شده است. سه قطعه دیگر این البوم را هم ایرج در همان فضاهای کوچه بازاری قدیمی خوانده که پیش بینی می شود مخاطبان نسل های قدیمی موسیقی ایرانی ارتباط خوبی بتوانند با آن برقرار کنند. همه قطعات این آلبوم بر خلاف صحبت هایی که درباره بازخوانی قطعات قدیمی در این آلبوم شده بود، آثار جدیدی هستند که برای اولین بار آنها را با صدای ایرج می‌شنویم.
آهنگساز و تنظیم کننده همه قطعات این آلبوم «بهنام خدارحمی» است. موزیسینی که به قول رامین بصیرت نیا (تهیه کننده آلبوم) همه کاره این اثر بوده و همه ریزه کاری‌های این آلبوم را او به تنهایی انجام داده است. بصیرت نیا اعتقاد دارد تلاش‌هایی که این موزیسین برای آلبوم انجام داده واقعا ستودنی است و سهم بزرگی از این آلبوم را باید به حساب او گذاشت. ترانه سرای این آلبوم هم «نسرین سیفی» است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مجله خبری
:: برچسب‌ها: برای مطالعه ى هفته نامه خبری تحلیلی موسیقی به ادامه مطلب بروید

 

.:: This Template By : 20khabar.com ::.

 

 

 
آخرين عناوين مطالب
» سلام وبلاگ ما دیگه اپنمیشه لطفا به سایت جدید ما که خیلی حرفه ای هست سر بزنید
» مجموعه فوق العاده زیبا و شنیدنی از بهترین آهنگ های ایرانی منتشر شده در خرداد ۱۳۹۱ با 1 کیفیت متفاوت
» مجموعه فوق العاده زیبا شنیدنی از آهنگ Dance به نام Dance Club Fun Radio با 1 کیفیت متفاوت
» آهنگ جدید زیبای محمد بی باک به همراهی مانیار به نام باید از خودم شروع کنم با دو کیفیت 320 و 128
» عکس گیج کننده
» 10 موقعیتی که مغز شما در آن هنگ میکند!
» به این میگن یک زن همه چی تمام و بی نقص ههههه
» اگر دخترها را تو استادیوم ورزشی راه بدن چی میشه وایی (طنزتوپ)
» ریمیکس جدید و بسیار زیبا از G-Dal به نام واقعی تر از مستند
» دانلود ویدئو توضیح کامل حسین تهی در مورد موضوع اخیر با آقای هومن خلعتبری
» امروز یک تصویر از بازی درخشان Watch Dogs منتشر شد
» اس ام اس فمینیستی و جوک مردان خنده دار تیر 91
» پیامک های عاشقانه تیر ماه 91
» با سلام و درود به تمامی دوستان و کاربران رپلرزه اینبار با ورژن دوم این برنامه در خدمت شما دوستان هس
» مدیر عامل شرکت بازی سازی آروین تک با بیان اینکه بازی های رایانه ای در کشور رشد کمی ...
» دانلود اولين ويديو كليپ رسمي فوق العاده زيبا با معني امير خلوت به همراهی مائد بنام ناراحت نباش
» آهنگ جدید بسیار زیبا از امیر علی Sniff بنام بطری با آهنگسازی امير خلوت
» 20 آهنگ برتر RnB پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان از دست ندید با دو کیفیت متفاوت در رپلرزه
» اینبار براتون یه مطلب خوندنی و جذاب گذاشته ایم در مورد رزیدنت اویل 6
» موزیک ویدئو جدید بسیار زیبای Nadim به نام Napors Halamo با 1 کیفیت متفاوت
» آهنگ جدید بسیار زیبای Zion Y Lennox بهمراهی Yomo به نام Cantazo با 1 کیفیت متفاوت
» دیس ترک جدید زیبای تردید ارشاد و بهران به نام جنگ تن به تن با 1 کیفیت 128
» دانلود ویدئو اجرای زنده و فوق العاده زیبای امیرقیامت
» دانلود آهنگ ویدئو جدید و فوق العاده زیبای فرشید امین به نام بعد از نسترن
» اموزش دعوا حتما بازی کنید انقدر باحاله وای فقط
» ازهمه بیشتر دنبال دخترهاست و براشون له له میزنه و ...
» تصور کنید اینترنت یک شهر است
» رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!
» آهنگ جدید فوق العاده زیبای صحنه به یاد ایرج قادری با صدای آروین صاحب با 1 کیفیت 320
» T-Dey ft E-Run be name MizooniM

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به RAPLARZE مي باشد.

 



خبرهای داغ

20خبر